Konieczność demontażu układu recyrkulacji spalin i jego wymiany na nowy model, pozbawiony wady fabrycznej, dotyczy całkiem dużej liczby modeli marki BMW. Pożar silnika w tych seriach, do którego dochodzi niezwykle rzadko, spowodowany jest wyciekiem glikolu z układu EGR, kontrola w autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, powinna rozstrzygnąć czy zachodzi konieczność wymiany modułu na nowy. Przy wymianie wszystkie koszty dotyczące prac serwisowych i części ponosi producent, właściciele pojazdów nie muszą też martwić się o długi czas unieruchomienia auta. Modelowe podejście do każdego klienta dostrzegalne jest też w sposobie pracy autoryzowanych dealerów oraz infolinii BMW, pożar w tych autach, jest nieczęstym wydarzeniem, dodatkowe kontrole stanu technicznego, mają wyeliminować w pełni takie przypadki. Podanie numeru identyfikacyjnego VIN auta definitywnie rozstrzyga o tym czy jesteśmy objęci daną akcją serwisową, wszelkie pytania zadać możemy dealerom czy importerom samochodów tej marki do naszego kraju.
Zaproszenia na motoryzacyjne kampanie prewencyjne
Kupując samochód salonowy, ale też z drugiej ręki, warto zadbać o to, aby autoryzowany importer bądź zaufany dealer miał nasz aktualny adres korespondencyjny, przydaje się to w szczególności przeprowadzanych przez producenta akcjach serwisowych, dotyczy to też pojazdów marki BMW. Pożar silników w samocho...